loading...
لوازم جانبی برای لوازم تصویری
امیر بازدید : 20 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (0)

اگر جستجوی سریع Google را در هدفون TWS انجام دهید ، می توانید جهت گیری خود را از دست دهید آسان است. در کلیه فروشگاه های بزرگ آنلاین ، در واقع ، بسیاری از مدل های این آوریکولاری های نسل بعدی فروخته می شوند . هنگام تجزیه و تحلیل پیشنهاد در کلیه بازه های قیمتی ، امکان یافتن مدل مناسب برای نیازهای شما وجود دارد. دلیل اینکه ما نیز تصمیم گرفته ایم که محصولات کمتر شناخته شده ای را در این زمینه امتحان کنیم ، تست Astrotec S80 خود را انجام دهیم . در واقع ، این یک مدل بسیار زیبا است ، که با یک موقوفه قابل احترام اولیه شناخته می شود ، که باید عملکرد صوتی خوبی را ارائه دهد. آیا آنها می توانند وعده های خود را حفظ کنند؟ آیا آنها صوتی را نشان می دهند که وظیفه آن باشد؟ یافتن پست های در ما بررسی کامل .

بررسی Astrotec S80
فهرست   
جعبه بوکس
طراحی و مواد
اتصال و جفت شدن
صدا و حرکات
خودمختاری
نتیجه گیری و قیمت
جعبه بوکس
با نگاهی به بسته فروش ، بلافاصله کیفیت یک بسته بندی بسیار ظریف را درک می کنیم. بنابراین ، در داخل می یابیم:


Astrotec S80؛
شارژ خانه برای هدفون؛
پوشش پارچه اضافی ، با زیپ.
کابل شارژ با اتصال USB Type-C؛
تعویض لنت های لاستیکی برای لنت ها.
طراحی و مواد
ما می خواهیم این آئاریکولاری ها را مورد بررسی قرار دهیم از دیدگاه زیبایی شناسی ، کاملاً می توانیم متوجه شویم که آنها چگونه اشکال خیلی اصلی ارائه نمی دهند. در حقیقت ، در بازار فعلی ، محصولات مشابه بسیاری وجود دارد که فقط از نظر رنگ و برخی دیگر از جزئیات کوچک متفاوت هستند. با وجود این ، با این وجود ، هر دو کلاه از پلاستیک ساخته شده است ، که یک رنگ نقره ای در بالای آن نشان داده شده است ، متأسفانه بسیاری از مشخصات فنی در وب سایت رسمی گزارش نشده است ، اما می دانیم که وزن هر واحد 5 گرم است .

Astrotec S80


از اقتدار والدین آن را به اندازه کافی آسان برای حذف هدفون است. این قسمت با پارچه در قسمت پایین پوشانده شده است و مواد پلاستیکی را در قسمت بالا نشان می دهد. برای لمس ، مشخص کردن آن تقریباً اضافی است ، اما این محصول احساس عالی را ارائه می دهد. متأسفانه بسته بودن بسیار محکم است و امکان باز کردن جعبه با یک دست امکان پذیر نیست. با این حال ، در هنگام حمل و نقل ، این مورد واقعاً عملی و آسان است و فقط 45 گرم وزن دارد . بدیهی است که در داخل آن ، در واقع یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی پیدا کنید که به لطف ورودی USB Type-C موجود در مشخصات صحیح ، قابل شارژ مجدد است . در عوض ، با نگاهی به جلو ، چهار LED پیدا کردیم هشدار آبی این دو مورد در دو حالت فعال می شوند: در مرحله شارژ یا وقتی هدفون در صندلی های آنها قرار می گیرد.

Astrotec S80
Astrotec S80
Astrotec S80
بسیاری از لنت های لاستیکی جایگزین در بسته فروش درج شده اند. در حقیقت ، Spare Pavilions 5 در اندازه ها و مواد مختلفی را می توان به خوبی حساب کرد . از این منظر ، بنابراین یافتن ترکیب مناسب برای گوش غیرممکن خواهد بود. بنابراین ، هر هدست دارای دو پین برای شارژ در پایین و همچنین یک وضعیت LED در بالا است. قرار دادن هدفون در گوش شما برای اولین بار آسان نخواهد بود ، اما در بسته دستورالعمل های خاصی وجود دارد که نشان دهنده موقعیت صحیح استفاده از آنها است.

این محصول دارای گواهینامه نیز می باشد. IPX5


اتصال و جفت شدن
این Astrotec S80 خیلی سریع به تلفن هوشمند وصل می شوند. با تشکر از اتصال بلوتوث: 5.0 ، در واقع ، آنها اجازه می دهند تا پوشش خوبی را تا حداکثر مسافت 10 متر ، بدون هیچگونه مانعی ، حفظ کنند. با این حال ، در بالای هدفون ، RGB LED وضعیت واقعی اتصال با تلفن هوشمند را نشان می دهد. با چراغ آبی که در فواصل منظم چشمک می زند ، به دستگاه شما متصل می شود. وقتی آنها را دوباره در جعبه قرار دهید ، این چراغ قرمز خواهد بود.

با استفاده از این هدفون های بی سیم واقعی ، توانستم ضمن تماشای محتوای چندرسانه ای ، از کیفیت صوتی خوب نیز لذت ببرم . اگرچه سیم کشی در حال حاضر وجود ندارد ، تأخیر در تصاویر واقعاً حداقل ، تقریباً غیرقابل تصور است. حتی در سیستم عامل مانند YouTube ، بنابراین با تماشای فیلم ها مشکلی نخواهید داشت. تمام قسمت های صوتی کاملاً مطابق با فیلم نیستند ، اما ، باز هم ، به سختی متوجه آن خواهید شد. در این هنگام هنگام گوش دادن به محیط هدفون از طریق هدفون ، هیچ مشکل خاصی یا مشکل اتصال احساس نمی کردم. بلوتوث حتی با وجود تلفن در جیب یا کوله پشتی شما همیشه کار خود را به خوبی انجام داده است.

یک دستبند کوچک را برای راحتی این محصول باز می کنم در گوش ، این دو هدفون به لطف لاستیک های یدکی موجود در این بسته ، که با هر نوع شکل سازگار هستند ، محکم باقی می مانند . بنابراین حتی با تکان دادن سر خود ، این دو واحد کاملاً در جای خود باقی می مانند. از نظر زیبایی شناسی ، هدفون TWS زیباترین مورد استفاده نیست. با نگاهی به شکل آنها ، در حقیقت مشخص است که آنها به وفور از گوش بیرون می کشند ، بنابراین بسیار صحیح نیستند.

Astrotec S80
Astrotec S80
Astrotec S80
صدا و حرکات
با Astrotec S80 توانستم از صدای خوب ، به خصوص هنگام پخش موسیقی لذت ببرم. آنها در هنگام هدفون داخلی ، هدفون خود را بسیار خوب از محیط خارجی جدا می کنند و صدایی حتی شدیدتر نیز به وجود می آورند. بنابراین ، در داخل آنها ، یک فضای کنترل کننده بریلیم پویا وجود دارد که امپدانس 16Ω را نشان می دهد . متأسفانه ، اطلاعات اضافی زیادی در وب سایت رسمی جدا از اطلاعاتی که قبلاً توضیح داده شده است ، ارائه نمی شود. از نظر کیفی ، بنابراین ، ما می توانیم از عملکردی که این هدفون ها نشان می دهند راضی باشیم. در حقیقت ، هیچ ترجیحی برای تن های بالا یا پایین وجود ندارد و تعادل خوبی را حفظ می کند .از این رو مشخص است که صدا کاملاً پر جنب و جوش و در حداکثر حجم ، شدید است. داشتن یک عایق صوتی تقریباً کامل ، بنابراین ، در حین پیاده روی ، باید با خطرات و موانع بسیار مراقب باشید ، زیرا هیچ گونه تماسی با بیرون ندارید.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 300
  • بازدید کلی : 622