loading...
لوازم جانبی برای لوازم تصویری
امیر بازدید : 36 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (1)

HC-V770 دوربین فیلمبرداری با کیفیت بالا پاناسونیک است. مدل های پرچمدار آن ، HC-VX870 و HC-WX970 ، به 4K رسیده اند.

اما اگر انتظار ندارید که در آینده نزدیک عکس شما به وضوح بالاتر تغییر یابد ، HC-V770 ممکن است تمام آنچه شما نیاز دارید باشد. این نسبت به مدلهای 4K بسیار ارزان تر است و هنوز هم بسیاری از ویژگی های سطح بالا ارائه می شود.

صفحه اول   
مشخصات و مشخصات
طراحی ، کنترل و قابلیت استفاده
Panasonic HC-V770 - کیفیت تصویر
آیا باید Panasonic HC-V770 را بخرم؟
نتیجه گیری
مشخصات و مشخصات
HC-V770 مبتنی بر همان CMOS با نور پس زمینه 1 / 2.3 اینچی با 12.76 مگاپیکسلی نسبت به سال گذشته HC-W850 است که از نظر استانداردهای دوربین فیلمبرداری تصویری  بزرگ است اما در مقایسه با DSLR اندک است. فقط 6.03 مگاپیکسل برای فیلم یا عکس استفاده می شود ، اما این تقریباً سه برابر بیشتر از چیزی است که برای Full HD لازم است. پاناسونیک از رزولوشن اضافی زوم هوشمند بهره می برد که باعث افزایش بزرگنمایی نوری از 20x به 50x می شود.

رزولوشن سنسور اضافی همچنین برای تثبیت نوری تصویر ترکیبی استفاده می شود ، که ترکیبی از OIS معمولی با تثبیت سنسور در بدن است. این بدان معناست که می تواند حرکت افقی ، عمودی و چرخشی را در امتداد محور و همچنین به صورت عمودی و افقی جبران کند. در تجربه ما ، این ترکیب تکنیکها در تجارت موثرترین است.

همانطور که قبلاً توضیح دادیم ، HC-V770 از 4K شلیک نمی کند. حداکثر وضوح تصویر 1080p Full HD است و دارای 50 فریم پیشرو در ثانیه است. ضبط با سرعت 28Mbits / sec در حالت AVCHD و در حالت MP4 با سرعت 50 مگابیت در ثانیه. گزینه MP4 همچنین امکان ضبط 720p و iFrame را در اختیار شما قرار می دهد که از رزولوشن 960 x 540 (یک چهارم Full HD) با 25 فریم مترقی در ثانیه و سرعت داده 28Mbits / sec استفاده می کند. این کمترین فشرده سازی از همه را دارد.

یک گزینه کامل حرکت آهسته HD نیز موجود است که با سرعت 100 فریم در ثانیه ضبط می شود. پردازنده ویدئویی Panasonic Crystal Engine حداکثر 200 فریم در ثانیه ، دو برابر بیشتر از مدل های قبلی ، قبل از بازی با سرعت 50 فریم در ثانیه درگیر می شود. می توانید با استفاده از یک دکمه روی صفحه ، آن را به طور دائم فعال کرده یا به سادگی امکان فعال سازی آن را فراهم کنید. با فشردن این کلید میکروفون را خاموش کرده و قبل از رها کردن آن ، حرکت کند را تغییر می دهد.

با وجود قیمت زیر 500 پوند ، HC-V770 هنوز هم طیف کاملی از عملکردهای Wi-Fi را در اختیار دارد. می توانید دوربین فیلمبرداری را از راه دور کنترل کنید ، از آن به عنوان مانیتور کودک یا به عنوان دوربین نظارت استفاده کنید ، HC-V770 را به یک منبع ذخیره سازی چندرسانه ای سازگار با DLNA تبدیل کنید و حتی از طریق سرویس USTREAM به صورت آنلاین پخش کنید.

یکی دیگر از جدیدترین این نسل گزینه Wireless Twin Camera است که در منوی Wi-Fi یافت می شود. با انتخاب این گزینه از طریق اتصال تلفن هوشمند خود هدایت می شوید و پس از آن Panasonic Image App به حالت Twin Camera تغییر می کند. فیلم از دوربین جلو یا عقب تلفن هوشمند شما به دوربین فیلمبرداری منتقل شده و به عنوان یک تصویر در داخل قاب اصلی قرار داده می شود.

این کار همچنین با یک مدل دوربین دیگر پاناسونیک که دارای اتصال Wi-Fi است ، کار خواهد کرد. در طول آزمایشات خوب عمل کرده است و ما معتقدیم که این کار از دوربین ثانویه داخلی مدلهای رده بالا پاناسونیک مفید است ، زیرا دوربین اصلی و دوربین دوتایی می توانند کاملاً مستقل از آن استفاده کنند.

طراحی ، کنترل و قابلیت استفاده
طراحی شاسی HC-V770 تقریباً با دوربین HC-W850 یکسان است ، با این تفاوت که فاقد دوربین ثانویه است که از ویژگی های جدید HC-WX970 است. این یک کار خوب است ، اما به سختی برای عملکرد اصلی فیلمبرداری فیلم ضروری نیست. حذف آن به پایین نگه داشتن قیمت کمک کرده است تا زیر 500 پوند ، اما همچنین بخش بزرگی از پلاستیک را در لبه بیرونی پنل LCD پایین می کشد.

HC-V770 در هنگام شلیک دو عکس بسیار مناسب است. طبق معمول امروز ، بیشتر عملکردها از طریق صفحه لمسی LCD کنترل می شوند. اما یک تنظیم کننده عملکرد جداگانه در نزدیکی لنز نیز وجود دارد که می تواند برای دسترسی سریع به تنظیمات دستی استفاده شود. برای کارهایی مانند "کشیدن فوکوس" ، استفاده از آن در مقایسه بتصویر ا حلقه لنز بسیار آسان نیست ، اما در کنترل طیف گسترده ای از گزینه ها موثر است.

Panasonic HC-V770 - دوربین فیلمبرداری (12.76 MP ، Mos BSI ، 25.4 / 2.3 میلی متر (1 / 2.3 ") ، 6.03 MP ، 6.03 MP ، 20x)   
Panasonic HC-V770 - دوربین فیلمبرداری (12.76 MP ، Mos BSI ، 25.4 / 2.3 میلی متر (1 / 2.3 ") ، 6.03 MP ، 6.03 MP ، 20x)
358.00 یورو
در انبار
5 جدید از 358.00 €
 Amazon.co.uk
ارسال رایگان
آخرین بروزرسانی: 7 نوامبر 2019 ساعت 11:22 صبح
یک مطبوعات تنها حالت دستی را فراخوانی می کند و منویی را ارائه می دهد که دارای تمرکز ، تعادل رنگ سفید ، شاتر و عنبیه است. مطبوعات دیگر در تنظیمات دستی دستی تصویر تغییر می کند. گزینه های تعادل رنگ سفید علاوه بر تنظیمات دستی ، از محدوده معمول ایستگاه از پیش تنظیم داخلی و خارجی نیز برخوردار است.

سرعت شاتر از 1/25 (شاتر خاموش اتوماتیک) یا 1/50 (خاموش شدن اتوماتیک شاتر) تا 1 / 8000th است ، و عنبیه از F1.8 با لنز گسترده یا F3.6 در هنگام تا F16 گسترش یابد. همه آنها به طور مستقل قابل تنظیم هستند و می توان تا 18 دسی بل افزایش ویدیو را به یک شاتر کاملاً باز اضافه کرد.

تنظیمات تصویر از وضوح ، رنگ و تعادل رنگ سفید تشکیل شده است ، تصویر در صورتی که عنبیه و دیافراگم به صورت دستی تنظیم نشده باشند ، کنترل نوردهی عمومی فقط در دسترس است. حتی در حالت اتوماتیک هوشمند برخی تنظیمات تصویر نیز موجود است ، اگرچه در این حالت باید از طریق صفحه لمسی به آنها دسترسی پیدا کنید ، زیرا با فشار دادن دکمه چرخش به حالت دستی تغییر می کند.

علاوه بر حالت های دستی دستی ، هوشمند اتوماتیک و هوشمند ، یک بخش جلوه های ویژه نیز وجود دارد که شامل جلوه های مینیاتوری ، فیلم های 8 میلی متری ، فیلم های خاموش و گذشت زمان است که فواصل آن از یک ثانیه تا دو دقیقه پخش می شود.

حرکت آهسته یاد شده همچنین دارای بخش جداگانه خود است و در بخش دیگری نیز 11 حالت صحنه ارائه شده است. سرانجام ، حالت HDR توسعه ای از Smart Contrast است که بدون نیاز به افزایش تمام روشنایی با جبران نور پس زمینه ، جزئیات را در موضوعات سایه دار برجسته می کند. بنابراین HC-V770 واقعاً دارای تنظیماتی است که می توانید با آن بازی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 302
  • بازدید کلی : 624