loading...
لوازم جانبی برای لوازم تصویری
امیر بازدید : 46 پنجشنبه 16 آبان 1398 نظرات (0)

یک اصل از مبدأ تقویت شده کشور (که بیان می کند ارائه دهندگان فقط باید قوانین کشور عضو را رعایت کنند نه در کشورهای مختلف) با وضوح بیشتری که در مورد قوانین کشور عضو اعمال می شود ، رویه های انحصاری هماهنگ شده برای پخش کننده های تلویزیونی و خدمات درخواستی ارائه دهندگان و همچنین امکان انحراف در صورت نگرانی از امنیت عمومی و خطرات جدی برای بهداشت عمومی.
برخی از قوانین بصری و تصویری به سیستم عامل های اشتراک گذاری ویدیو گسترش می یابد: خدماتی مانند YouTube و همچنین محتوای سمعی و بصری که در سرویس های رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک به اشتراک گذاشته می شوند ، تحت پوشش بخشنامه اصلاح شده هستند.
محافظت بهتر از افراد زیر سن قانونی در برابر محتوای مضر در دنیای آنلاین: قوانین جدید حمایت از خدمات ویدئویی در صورت تقاضا را تقویت کرده و تعهد به حمایت از خردسالان را نیز در برابر سکوهای به اشتراک گذاری ویدیو تقویت می کند که اکنون لازم است اقدامات مناسب انجام شود.
محافظت تقویت شده از طریق تلویزیون و فیلم به درخواست تحریک به خشونت یا نفرت و تحریک عمومی برای ارتکاب جرایم تروریستی. همچنین سکوهای به اشتراک گذاری ویدیو نیز موظفند اقدامات مناسبی را برای محافظت از مردم در برابر تحریک به خشونت یا نفرت و محتوای تشکیل دهنده جرایم انجام دهند.
افزایش تعهدات مربوط به تبلیغ آثار اروپایی برای خدمات درخواستی که نیاز به داشتن حداقل 30٪ سهم از محتوای اروپایی در فهرست خود داشته باشند و از برجستگی این محتوا اطمینان حاصل کنند.
انعطاف پذیری بیشتر در تبلیغات تلویزیونی. به جای 12 دقیقه فعلی در ساعت ، پخش کنندگان می توانند آزادانه تر هنگام نمایش تبلیغات در طول روز انتخاب کنند ، با محدودیت کلی 20٪ زمان پخش بین 6 تا 18:00 و همان سهم مجاز در زمان نخست است. (از ساعت 18 تا نیمه شب).
مقررات تقویت شده برای محافظت از کودکان در برابر ارتباطات تجاری نامناسب بصری برای غذاهای پرچرب ، نمک و سدیم و قندها ، از جمله با تشویق کدهای رفتاری در سطح اتحادیه اروپا ، در صورت لزوم. سیستم عامل های اشتراک ویدیو همچنین باید در مورد ارتباطات تجاری که مسئولیت آن را بر عهده دارند ، تعهدات خاصی را رعایت کرده و در مورد ارتباطات تجاری که توسط کاربران هنگام بارگذاری محتوا که حاوی چنین ارتباطات تجاری است ، توسط کاربران اعلام می شود ، شفاف باشند.
استقلال تنظیم کننده های سمعی و بصری در قانون اتحادیه اروپا تقویت می شود که تضمین می کنند آنها از نظر قانونی از دولت خود متمایز هستند و از نظر عملکردی مستقل از دولت و هر نهاد دولتی یا خصوصی دیگری هستند.
زمینه
چشم انداز رسانه ها در کمتر از یک دهه به طرز چشمگیری تغییر کرده است. به جای نشستن در مقابل تلویزیون خانواده ، میلیون ها اروپایی ، به ویژه جوانان ، مطالب را به صورت آنلاین ، به صورت تقاضا و در دستگاه های مختلف تلفن همراه مشاهده می کنند. پیش بینی می شود سهم جهانی ویدیوی اینترنت در ترافیک اینترنت مصرف کننده از 64٪ در سال 2014 به 80٪ تا سال 2019 افزایش یابد.

به عنوان بخشی از استراتژی دیجیتال تک بازار ، کمیسیون در ماه مه 2016 یک دستورالعمل اصلاح شده خدمات رسانه های سمعی و بصری را پیشنهاد کرد که شامل رویکرد جدیدی برای سکوهای آنلاین پخش محتوای شنوایی و تصویری است. دستورالعمل فعلی خدمات رسانه های سمعی و بصری اتحادیه اروپا بر هماهنگی قوانین ملی در اتحادیه اروپا درمورد همه رسانه های سمعی و بصری ، چه پخش تلویزیونی سنتی و چه خدمات درخواستی حاکم است .

کمیسیون اروپا یک مشاوره عمومی برای جستجوی نظرات همه علاقه مندان در مورد چگونگی مناسب سازی منظر رسانه های دیداری و شنیداری اروپا برای اهداف مناسب در عصر دیجیتال ترتیب داد. این مشاوره از ژوئیه تا سپتامبر 2015 انجام شد. این سند به زبان های اتحادیه اروپا موجود است. دفعات بازدید: جزئیات بیشتر در سهم از خلاصه داستان اعلام و پرسش و پاسخ در مورد مشاوره عمومی.

بعد چه اتفاقی می افتد؟
این بخشنامه از بیستمین روز پس از انتشار در روزنامه رسمی اتحادیه اروپا وارد عمل خواهد شد. کشورهای عضو 21 ماه برای انتقال آن در قوانین ملی دارند.

برای اطلاعات بیشتر
پیشنهاد کمیسیون برای بخشنامه اصلاح شده خدمات رسانه‌ای سمعی و بصری
سؤالات و پاسخهای دیجیتال تک بازار: قوانین سمعی و بصری به روز شده (7 ژوئن 2018)
دستورالعمل فعلی خدمات رسانه های سمعی و بصری
اصول کلی تنظیم خدمات رسانه های سمعی و بصری در سطح اروپا
سؤال و پاسخ - رویکرد هدفمند برای سیستم عامل های آنلاین .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 303
  • بازدید کلی : 625